Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing conceptionsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku
(Veronika Kuncová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x3ais/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje internetového marketingu
(Kateřina Bimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bp85q/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Proces marketingového manažmentu v malých a stredných podnikoch
(Ľuboš Bittner)2016, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/rao2l/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Možnosti a perspektívy marketingovej komunikácie banky so svojimi klientmi
(Karina Malčická)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t383r/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Identita banky ako významná súčasť jej komunikačného mixu
(Tomáš Harčár)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/umm1w/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Odbytová politika v podniku
(Michael Pék)2012, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/schm5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
(Petr Neckař)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbwda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma