Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing fashionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
(Kristýna Poláčková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//gf5k2z// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing - ekologie jako trend
(Lam Le)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//cloglf// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing mladých start-upů
(Jakub Král)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//yk10gw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough
(Cong Thanh Pham)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//kzydzm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Luxury Fashion Marketing
(Thu Hien NGUYEN)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//gf0lgl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
(Kirill Shabalkin)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4qma4h// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
(Kirill Shabalkin)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4qma4h// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
(Silvia Sleziaková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hjpbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma