Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing fashionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
(Alžběta Jílková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
(Denisa Hustolesová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dp90p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
(Lucie Nováková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m910v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma