Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing hudby a umeni

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
 (Daniela Peclová)

2015, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/q9lvt/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
 (Eliška Drkalová)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vktyv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
 (Tomáš Foltán)

2023, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění

https://is.jamu.cz/th/rxdum/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
 (Katarína Čabová)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xzwvu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
 (Monika Motlová)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/21527 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Marketing hudebních festivalů klasické hudby
 (Magdaléna Jenšíková)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/q6a6c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketingová a dramaturgická analýza festivalů New New a Stimul
 (Pavel Uretšlégr)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/n5in9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
 (Aneta Christovová)

2016, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/8981 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
 (Martina Straková)

2014, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/8030 | Hudební umění / Hudební management | Práce na příbuzné téma

Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
 (Kateřina Janotová)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rhmc6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)