Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing hudby a umeniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
(Daniela Peclová)2015, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q9lvt/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
(Eliška Drkalová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vktyv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
(Tomáš Foltán)2023, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/rxdum/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
(Katarína Čabová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xzwvu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
(Monika Motlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21527 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
(Magdaléna Jenšíková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q6a6c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová a dramaturgická analýza festivalů New New a Stimul
(Pavel Uretšlégr)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n5in9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
(Aneta Christovová)2016, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8981 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
(Martina Straková)2014, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8030 | Hudební umění / Hudební management | Práce na příbuzné téma
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
(Kateřina Janotová)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rhmc6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma