Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing influenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
(Martin Koníček)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//f8ygqt// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Contemporary green marketing strategies
(Kudube Mary Molete)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b24qu/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Politický marketing v mezinárodních vztazích
(Zuzana Viglaská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j6xm9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The concept of Marketing its role and influence on advancements in mobile operators of Azerbaijan.
(Mehriban Ismayilova)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xioaje// | Ekonomika a management / Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
(Zuzana Brátová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ghcy7e// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
(Anastasiia Glazova)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//v3alih// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma