Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing instruments.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
(Patrícia Cudzišová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbrlj/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje internetového marketingu
(Kateřina Bimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bp85q/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
(Barbora Piatková)2014, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/zn5m3/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingu v kultuře - klíč k úspěchu
(Petra Nosková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8aid/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma