Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing knihovenKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků
(Marek Vetchý)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ev9c6/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
(Diana Hlubková)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1kve/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Internetové stránky neprofesionálních knihoven
(Eva Husáková)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y1egn/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma