Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing kultury a umeniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
(Lucie Gaždová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rkyid/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
(Katarína Čabová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xzwvu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury
(Andrea Kodešová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aim3t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing divadel pro děti a mládež
(Hana Procházková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k0lr3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Analýza stavu a koncepce fungování kultury na malém městě (5001 – 30000 obyvatel) se zaměřením na město Blansko.
(Monika Karlíková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o80n9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Vývoj a proměna autorského subjektu: analýza propagačních strategií v současné umělecké produkci
(Luisa Pavlíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qech9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
(Milica Francúzová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tm306/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Integrování muzeí a galerií ve Finsku s bližším zaměřením na Finskou národní galerii, její značku a jednotný vizuální styl
(Tereza Grandičová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sn043/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci
(Bronislava Tichá)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fkott/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma