Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing kultury a umeni

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
 (Lucie Gaždová)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rkyid/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
 (Katarína Čabová)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xzwvu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Marketing kultury
 (Andrea Kodešová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/aim3t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketing divadel pro děti a mládež
 (Hana Procházková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k0lr3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Analýza stavu a koncepce fungování kultury na malém městě (5001 – 30000 obyvatel) se zaměřením na město Blansko.
 (Monika Karlíková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o80n9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Vývoj a proměna autorského subjektu: analýza propagačních strategií v současné umělecké produkci
 (Luisa Pavlíková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qech9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
 (Milica Francúzová)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tm306/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
 (Hana Blahová)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Integrování muzeí a galerií ve Finsku s bližším zaměřením na Finskou národní galerii, její značku a jednotný vizuální styl
 (Tereza Grandičová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sn043/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci
 (Bronislava Tichá)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fkott/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)