Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing kultury mest a obciKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
(Jakub Bušek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zln0w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Analýza stavu a koncepce fungování kultury na malém městě (5001 – 30000 obyvatel) se zaměřením na město Blansko.
(Monika Karlíková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o80n9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
(Pavlína Fousová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kcrv7/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Kulturní politika a kulturní projekty na komunální úrovni
(Monika Křížová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dcr99/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Dopady titulu Evropské hlavní město kultury 2015 na město Plzeň
(Michaela Brázdilová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70418 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma