Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing luxusnich znacekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
(Anna Tubert)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75934 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingu luxusních značek
(Aneta Rysová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29425 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
(Maria Dolgova)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fbo0wm// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingu luxusních značek
(Natalya Lapitskaya)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/63705 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
(Ekaterina Čistova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x4xkom// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
(Valentina Lazzari)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jzg25/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující roli luxusních značek mezi mladými českými spotřebiteli
(Kristina Andělová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57340 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
(Ondřej Šebelík)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32227 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
(Linda Luu)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma