Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing mineralnich vodKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod
(Sylvie Zaoralová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139877 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
(Salome Baghaturia)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p40xke// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Event marketing
(Anna Martinková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20614 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vod
(Barbora Hajznerová)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/73070 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků na trhu minerálních vod
(Kateřina Smolková)2008, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/69693 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
(Veronika Torlakian)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vb4jdt// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Rebranding české značky Karlovarské minerální vody
(Kristina Makarenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//617tej// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Znovuuvedení minerální vody IDA na český trh
(Lucie Mikšovská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/61669 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky minerální vody na slovenském a českém trhu
(Tomáš Jančovič)2013, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/97685 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma