Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing of cultureKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
(Alina Fedorova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12396/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
(Aybüke Uzsoylu)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j87sm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Global marketing and local culture
(Marzhan Aliyeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzgr0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
(Mohit Vaghjibhai Thumar)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3ktvdc// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
(Zeynep Çizmeci)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76233 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture
(Giorgi Tugushi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/htpf4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
(Jakub Bušek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zln0w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma