Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing of librariesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
(Kryštof Macek)2024, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/k7jtn/ | Knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Mobilní marketing v knihovnách
(Romana Králová)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w70u6/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
(Pavlína Liscová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86537 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
(Lenka Kupková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qt341/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Moderní trendy v marketingu knih a knihoven
(Veronika Kociánová)2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/adsue/ | Informační studia a knihovnictví / Informační a knihovnická studia | Práce na příbuzné téma
The Importance of Understanding of Turkish Consumers' Behaviors to Determine the Most Convenient Adaptation Strategy for Global Companies which Plan to Enter Turkish Market
(Emel Kartal)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//df3p9l// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu
(Dagmar Chytková)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l1320/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma