Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing of villagesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing obcí a regionů
(Lucie Mihulová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hynbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace měst a obcí
(Lukáš Pochman)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o6bq0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Application to Enhance Tourism Market Access for Traditional Craft Villages in Selected Place
(Xuan Thanh Nguyen)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2fj24d// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
(Lenka Grosmanová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqcyj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing vybrané obce
(Alena Mlýnková)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80764 | Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Reklama v sociálním marketingu
(Lenka Hrotíková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bto5g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma