Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing premiovych znacekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Osobní přístup jako významný prvek marketingu premiových značek
(Anna Gruberová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmye2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
(Kateřina Kročková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusních značek
(Milena Charvátová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6z4b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
(Nikola Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2o77dw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
(Tomáš Huťťan)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49641 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma