Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing promotionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internet Marketing in Xiaomi Technology
(Hang Su)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wf45e/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
(Denisa Schreiberová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6jp5qf// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
(Eva Zeithamlová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vnrk1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
On-line marketing - website promotion analysis
(Omar-Nikoloz Mikeltadze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74817 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
(Yuriy Partala)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
(Darya Ussatova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qy6pk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma