Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing tool keywordsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Dávid Stirber)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fciyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
(Martin Kot)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ott1w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma