Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing umeniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
(Magdaléna Jenšíková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q6a6c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
(Vito Nikolič)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzyno/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
(Eva Marlene HODEK)2019, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//xu98ud// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
(Kristýna Kadlecová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8o91/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury
(Andrea Kodešová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aim3t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing moderního umění. Čeští malíři v Paříži v letech 1850 - 1900
(Filip Švrček)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xupth/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
(Adéla Petříčková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xx6ex/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
(Artem Melamed)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20585 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace koncertní instituce
(Jana KUBÁČOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9y8xd9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma