Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketing umeni a kulturnich instituciKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing kulturních a sociálních institucí
(Karolína Skuciusová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qvg9w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
(Linda Blažková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jks07/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
(Katarína Čabová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xzwvu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
(Žaneta Polášková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqj3u/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
(Daria Abashkova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qvq3v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Rozvoj publika a práce s ním z pohledu kinaře a distributora
(Anna Lísalová)2016, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9579 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Theses on a related topic
Taxidermie v kulturní instituci - fenomén vycpaného zvířete
(Sylvie Adamczyková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7gm3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
(Ester Březinová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d1x4f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Marketing a propagace Bolo-K
(Barbora Trnková)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mwkqfz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic