Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing umeniaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna
(Alexandra Murdzová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24759 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Fenomén pop-up predaja a jeho využiteľnosť v prezentování úžitkového umenia
(Mária Jurčovičová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tmts0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
(Lucia Alcnauerová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma