Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing v kultureKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing-management divadla Josefa Kajetála Tyla v Plzni
(Anežka Kordová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mppu0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
(Lucie Gaždová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rkyid/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Personální marketing v konkrétní společnosti
(Jiří Janák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lifln/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Virální a guerillový marketing v kultuře
(Martina Moudrá)2012, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/7448 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Interkulturní management v hotelovém provozu v destinaci Tunisko
(Dita Msakni)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/zjyca/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
(Laura Palková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82107 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingovej komunikácie Divadla Štúdio tanca v Banskej Bystrici
(Alica Vosková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzixg/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Sdílený marketing v kultuře
(Veronika Doubková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/61906 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
(Eliška Drkalová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vktyv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
(Kateřina Valigurová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/sat2x/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma