Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing v kulturnim sektoruKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
(Karoline Wunschová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p5lab/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
(Zuzana Vrajíková)2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/b59gk/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
(Ester Březinová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d1x4f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti
(Alena Procházková)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2hxu/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
(Milan Sedláček)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vygi3/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
(Olga Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46589 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Trendy v marketingu a jejich využití v kulturní organizaci
(Daniela Peclová)2013, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/ls374/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Sdílený marketing v kultuře
(Veronika Doubková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39063 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikácia Českého centra v Berlíne
(Martina Nosianová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51533 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma