Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing v umeniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové výzkumy v umění
(Sára Pospíšilová)2022, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18177 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
(Daniela Peclová)2015, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q9lvt/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury
(Andrea Kodešová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aim3t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci
(Bronislava Tichá)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fkott/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Vedení sekce Marketing v rámci realizace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2013.
(Anna Stránská)2013, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/n4vlj/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
(Karoline Wunschová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p5lab/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
(Eliška Drkalová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vktyv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění
(Jindřich KEKA)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hhmy9n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Animace horolezecké kultury v ČR, se zaměřením na horolezecké a outdoorové festivaly
(Adéla Dvořáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80135 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze
(Anna Šitavancová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50851 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma