Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketing privátních značek
(Nicole Kobrlová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yar60/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing značky Lumene
(Barbora Hudečková)2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//w5ewqx// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Ambassador marketing značky
(Ivana Vondráková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//idr94n// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online marketing vybrané firmy
(Zuzana Košarišťanová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i8qvz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
(Patricie Valíčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqdmpr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
(Kateřina Valigurová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/sat2x/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
(Ekaterina Baranichenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92798 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Cause-related marketing: kampaň značky Always
(Karin Nemcová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85099 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma