Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingova znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
(Oleksandra Semenyuk)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83485 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
(David Pařez)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52877 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
(Tomáš Foldyna)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vissi/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
(Zdeněk PITNER)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//9y7m6j// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích
(Petr Dočkal)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldg2g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
(Natálie Mikesková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bwqp0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
(Dominika Morawiecová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sudtx/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace výrobků značky G21
(Michaela Šídlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tjd4l/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
(Denisa Hradcová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g7at6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky ETA
(Ivana Seidlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/igl6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma