Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingove archetypyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Archetyp matky v reklamě
(Jana RASZKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6cocyy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Archetyp matky v reklamě
(Martina KAROLOVÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//39sqbq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Archetyp matky v reklame
(Vendula PEŘINOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a7yw44// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
(Jiří Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b8oi9i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
(Jiří TELLER)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wa05fa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Archetyp hrdiny v reklamě
(Věra FOJTÍKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k663po// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti
(Kateřina Brunclíková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/by0u0/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů
(Jana VÁLKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//x5c32v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Archetyp hrdiny v reklamě
(Jan RÜCKER)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//odbzny// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie projektu Vyber správně
(Štěpán Hartl)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rdzwy6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma