Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingove metody a nastrojeKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Paulína Minčičová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0sv5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Lucie Korelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opztf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Petra Sinkulová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cotwh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
(Karolína Vovsová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13087/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Jan Krejčí)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rf28x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
(Jakub Červencl)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/jqcp6/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Jiří Šíma)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yxn0o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
(Hana Navrátilová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yh526/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metody řízení a hodnocení dodavatelů
(Martin Horčák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z0ayu/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic