Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingove nastroje komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Adéla Mrzílková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omja7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
(Barbora Stará)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a26ak/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Praktická analýza marketingové komunikace
(Valeriia Vorobiova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nab2q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
(Leila Ataieva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dvlbq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
(Adam Psota)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gin2t/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Vít Soukup)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tco1y/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma