Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingove programyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
(Veronika Novotná)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sfw3k/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Monika Puršlová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qyalj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Natalia Demokhina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kyp4f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Martina Skočdopolová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh skupinového zájezdu u moře se zaměřením na vybrané sportovní programy
(Markéta Jandáková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lfdlm/ | Cestovní ruch a turismus / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
(Jana Vřesňáková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85708 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vernostné programy a ich vplyv na spotrebiteľa
(Jaroslava Rothmajerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27517 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců
(Šárka Havrdová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54520 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma