Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingoveho pristupuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
(David Válek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fxs7u/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
(Michaela Vitulová)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//riataq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
(Monika Hanzelová)2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//1c6222// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Srovnání vybraných ubytovacích portálů dle marketingového přístupu
(Jakub Šanda)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//f9vc7w// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Srovnání marketingového přístupu vybraných crowdfundingových portálů
(Jakub Šanda)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//6ujy9q// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového přístupu v podniku
(Martina Šplíchalová)2014, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/n62685/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Specifika průběhu kupního rozhodovacího procesu spotřebitelů v případě vybrané kategorie produktu a jejich dopady do marketingového přístupu
(Martina Kociánová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//2om1vh// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Aplikace marketingového přístupu na zvolený podnik
(Kamila Jeřábková)2012, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//it0bju// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Specifika průběhu kupního rozhodovacího procesu spotřebitelů v případě vybrané kategorie produktu a jejich dopady do marketingového přístupu – čokoládové cukrovinky
(Martina Pilná)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ky9j1j// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového plánu ve vybraných fitness centrech ČR
(Pavel Dvořák)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7978 | Informační management / | Práce na příbuzné téma