Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy mix sluziebKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové aktivity vedúce k úspechu organizácie v oblasti služieb
(Filip Turlík)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kktsu/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Porovnanie kvality služieb kaviarní v nákupnom centre
(Adrián Klieštik)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153066 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
(Katarína Piatková)2012, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/aff39/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Špecifiká marketingu malých a stredných podnikov v sektore služieb
(Réka Vargová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59707 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
(Júlia Ligasová)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/janjq/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení vytíženosti Pensionu Madara 2
(Marcel RUSNÁK)2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vb2qu5// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing bankových produktov a služieb
(Erika Foltínová)2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/qe9uj/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma