Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
(Simona Luteránová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zapji/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique) | Práce na příbuzné téma
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
(Ladislav Tesařík)2006, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/r4nc2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
(Lukáš Plško)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79112 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
(Miloš Šetka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ayi6q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces volby vysoké školy u přírodovědných oborů
(Barbora Válková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7l6uds// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů
(Dominika Procházková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qemblf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
(Kateryna Narusevych)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dh4wz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
(Veronika Příplatová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a8fjm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
(Juraj Zamborský)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yxiho/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma