Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy ramecKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový rámec nového produktu "eko energie"
(Veronika Vašková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gr8t7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
(Svobodová Svobodová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/czgn3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix v sektoru služeb
(Martin Koudelka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/y36zt/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
(Alexej Červeňák)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/mt14g/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix České spořitelny
(Denis Jasiok)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/aj2tc/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix Fajnapizza.cz
(Dominik Švarc)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zv1nn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zdravý životní styl jako marketingový trend
(Kristýna Vondrovská)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oacf8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
(Zuzana Dvořáková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/c3uj1/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako marketingový nástroj
(Pavel Glac)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85612 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu
(Kateřina BÍNOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//smekjl// | Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích | Práce na příbuzné téma