Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy vyzkum national theatre brnoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
(Šárka Libánková)2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/lv362/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
(Adéla Štorková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6hi4fz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum návštěvníka divadla Reduta
(Markéta Brablíková)2023, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/jqusu/ | Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce | Práce na příbuzné téma