Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy vyzkum. fashion marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
(Ondřej Berný)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70010 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu
(Nikola Kakáčová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zuye6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
(Kristýna Poláčková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//gf5k2z// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
(Petra Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//1ku292// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
(Patricie Valíčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqdmpr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
(Ester Hložková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k23s5e// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma