Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marlboroKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v podmínkách reklamního projektu Marlboro Red Racing School
(Jan Brácha)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpncx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Role prémiové značky v produktovém portfoliu vybrané tabákové společnosti
(Edita Kobolková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19792 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy v českých zemích
(Lucie Lužná)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6dtx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti
(Jana Hronová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pd5ov/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí
(Darya Kovalenko)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e9sq1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma