Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marque

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

L'adaptation d'une marque française sur un marché international
 (Veronika ZUBKOVÁ)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0hi2an// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
 (Valentýna MICHÁLKOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

La strategie des produits de la marque Chanel
 (Lenka Zechmeisterová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//o9akkb// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Vliv chiptuningu na parametry automobilu Škoda
 (Marek Prokop)

2009, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//r2193b// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla | Práce na příbuzné téma