Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mary kayKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová analýza značiek Mary Kay a DM
(Beáta Burdová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40672 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Tvorba strategie společnosti Mary Kay (Czech Republic) s.r.o.
(Martina Vehovská)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24868 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sučasné trendy riadenia komunikácie,marketingu zákazníkov a ich aplikácia v spoločnosti Mary Kay
(Gabriela Höfferová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24220 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingové řízení firmy zaměřené na vizážistické služby a prodej kosmetického zboží
(Tereza Bařinová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//f4fzvv// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh
(Barbora Rýžaková)2015, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/lw7zqx/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
(Veronika Dohnálková)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118184 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení finanční pozice vybrané společnosti
(Michaela Hermanová)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127788 | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Multi-level marketing
(Michal Plzák)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/e1rz2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy Oriflame na českém trhu a v zahraničí
(Adéla Hleděncová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60667 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Kristina Simonova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ab846/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma