Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mary kayKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Motivation et gratification des employés de la société Mary Kay en République tcheque
(Nikola COUFALOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//8k1m7u// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Mary Kay s.r.o.
(Šárka Polívková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mbmlj/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Externe Kommunikaton von Firma Mary Kay in Tschechien und in Deutschland
(Vendula Joklíková)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l07o2j// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Harmonizace práce a osobního života: pohled žen ve společnosti Mary Kay
(Andrea Lhotová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75381 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum společnosti Mary Kay ve Žďáře nad Sázavou
(Veronika Poulová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//u365lm// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
(Lenka Zapletalová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4cvcui// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
(Zuzana Teplá)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49433 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Komparace přístupu podnikání společnosti Mary Kay na Evropském a Asijském kosmetickém trhu
(Klára Ondrušková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76423 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Time management a vedení lidí ve společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o. - divize prodej
(Veronika FRGALOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//spizw7// | Ekonomika a management / Průmyslové inženýrství | Práce na příbuzné téma
Tvorba strategie společnosti Mary Kay (Czech Republic) s.r.o.
(Martina Vehovská)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24868 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma