Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
masmedialni planovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dynamické modely masmediálního plánování: strukturální analýza českého televizního trhu
(Michal Novák)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71297 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
(Šárka Menšíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71238 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Data-miningová analýza masmediální komunikace přípravků pro ústní a zubní hygienu
(Lucie Landová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74746 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace automobilek na českém masmediálním trhu
(Jiří Joukl)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45255 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma