Theses on the same topic (having an identical keyword):
mass marketKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
(Kateřina Rosická)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
MARKET FOR ATTENTION: CONSEQUENCES OF INFORMATIONAL GAPS ON PERFORMANCE OF MASS MEDIA
(Ján Palguta)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6861 | Hospodářská politika a správa / Ekonomie | Theses on a related topic
Market for attention: consequences of informational gaps on performance of mass media
(Ján Palguta)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9618 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Theses on a related topic
Development of automotive market in Russia
(Danil Prozorov)2021, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//6d6184// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Theses on a related topic