Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
maybelline new yorkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie značky Maybelline New York
(Martina Grauerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72446 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand management vybrané značky
(Lenka Schejbalová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza image kosmetické značky
(Markéta Hrnčiarová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/121875 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Hyperbole in Advertisements
(Eva Steffková)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nf0x2/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma