Theses on the same topic (having an identical keyword):
media selectionKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Role of social media in customers decision-making process
(Daria Golovko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/lw8ip/ | Hospitality Management / | Theses on a related topic
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
(Beatrix Preissinger)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/fzu1a/ | Hospitality Management / | Theses on a related topic
Modelling of searching, selection and submission of application processes for support tools provided by European Union towards Small and Medium-sized Enterprises
(Lujza Ondrušková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9akalb// | Economics and Management / European Studies in Business and Economics | Theses on a related topic
Výběr média pro komunikační mix
(Jana Zelená)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqia7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
(Veronika Pelikánová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oih7i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
(Evgeny Lyust)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb7up/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
(Martin Mládek)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Theses on a related topic