Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni agenturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba mediální strategie
(Darina Šeborová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bssh5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
(Darina Šeborová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdhj3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální trh v ČR
(Alžběta Králová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qslk0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu
(Barbora Lapišová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/105887 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech
(Roman ZARZYCKÝ)2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nb0ccs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.
(Roman ZARZYCKÝ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gg9q3v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Plánování mediální strategie podniku
(Erik Werner)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aiimn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
(Josef Vacovský)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13448 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování a příprava mediatypů webového start-up projektu
(Jana Sklenářová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57306 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
(Barbora Švalbová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71136 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma