Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
(Tomáš Leixner)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uow85/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.
(Roman ZARZYCKÝ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gg9q3v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wutqb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM
(Jana Jochmanová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/djri2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
(Lucie Putryk)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//lnyth5// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix e-shopu Sylviene
(Julie Šťastná)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3yob2p// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
(Tereza Hanzlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fyft0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
(Zuzana Černá)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6z1btt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix zvolené značky
(Dominika Martincová)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nq8sef// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
(Daniel Slámečka)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wqf6zr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma