Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni podporaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální strategie jako podpora podnikání
(Soňa Rajcsányiová)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Podpora kultury ve vysílání českých celoplošných rozhlasových stanic
(Lenka Vahalová)2011, Bakalářská práce, Divadelní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/6960 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Návrh aplikace pro podporu mediální výchovy a zpracování získaných dat
(Jakub Janša)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gxijq/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Organizace, mediální a sponzoringová podpora freestylových závodů SKI & SNB v areálu Skiport Velká Úpa
(Denisa Štuláková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//tvhnzq// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Organizace, mediální a sponzoringová podpora freestylových závodů SKI & SNB v areálu Skiport Velká Úpa
(Denisa Štuláková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//rm4vcr// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Mediální komunikace: čtenářství, jeho podpora u nás a ve světě
(Taťána REŽNAROVÁ)2010, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5jeg3r// | Humanitní studia / Teorie a filosofie komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
(Ondřej Novotný)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nkzild// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
(Martin Foral)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yd1is/ | Mediální studia a žurnalistika / Mediální průmysly a produkce | Práce na příbuzné téma
Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh
(František NACHTIGALL)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vz06z3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
PR podpora věrnostního programu Na Doma
(Veronika STRAKOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zh27mf// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma