Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh mediální kampaň obecně prospěšné společnosti SKOK do života
(Michal Steiner)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ls5qk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní analýza mediálních výstupů datové žurnalistiky vybraných redakcí v České republice a zahraničí
(Lukáš Strouhal)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ze8kz/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
(Monika Chodilíková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k37aft// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
(Josef Vacovský)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13448 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost jako značka
(Lukáš Vaďura)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zk4n4b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka v online prostředí
(Jiří Musil)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//belzcd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
(Jiří Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b8oi9i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike
(Juraj POBJECKÝ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jfr6ri// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Aneta Nekolová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a4riz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma