Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Publicita zvolené značky (mediální analýza)
(Jana Krpálková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zgr4b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
(Kateřina Hrochová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83660 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA
(Michaela Terelya)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ef2y7b// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
(Eliška Šafářová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ts1b7h// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
(Ondřej Novotný)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nkzild// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Mediální analýza značky Kofola
(Vladimíra WUNSCHOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wz5t1j// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
(David Dvořák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ej6t3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
(Kryštof Wágner)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//flw5uc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
(Irena Pohlová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/heupv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
(Barbora Čajková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//u6mg89// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma