Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
meritelnost reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
(Josef Mikulič)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85566 | Management / | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama jako nástroj marketingu
(Petr Šolín)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24037 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Filip Líbal)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v1ypq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Eliminace ROPO efektu u PPC reklamy
(Anna Bláhová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gc03z4// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma